Vi arbetar för att alla djur ska ha det bra. Vi jobbar med kunskapsspridning, kastreringskampanjer och samarbetar även med veterinärer. En stor del av vår verksamhet handlar om att ta hand om och omplacera djur, framför allt katter. Vi är en ideell förening utan myndighetsansvar.

🖤 Kattkastreringstävling

Glöm inte bort vår tävling. Nästa dragning sker i juli 2024. Klicka här för att läsa mer Kattkastreringstävling

Stöd vårt arbete

De flesta av oss känner sig uppgivna och ledsna av att se hur djur plågas men tror inte att man som individ kan göra skillnad. Men, visst finns det bra sätt att göra skillnad eller hjälpa till för att förbättra situationen för djur som far illa. Gå med i vår förening. Du behövs! All hjälp och ditt engagemang är oerhört värdefullt.

Vi jobbar aktivt för att alla djur i vårt samhälle ska ha det bra. En stor del av vår verksamhet handlar om att ta hand om och omplacera djur, framförallt katter.

Det är ett kostsamt arbete med veterinärbesök och kattmat bland annat. Vårt arbete är möjligt tack vare bidrag, medlemsavgifter och gåvor.

Under fliken "Stöd oss" kan du läsa om olika sätt att hjälpa oss på.

Genom att stödja oss gör Du så att vi kan fortsätta arbeta för djurens bästa!