Ge en gåva

Vem som helst kan skänka en gåva till Västra Värmlands Djurskyddsförening!

Katterna och vi är tacksamma för alla gåvor som bidrar till vår verksamhet.

Vi bedriver ett kostsamt arbete med bland annat veterinärbesök, kattmat och kattsand. Vi köper även fågelmat till fåglarna vid Djurhvilan.

Stöd vår verksamhet genom att sätta in valfritt belopp på vårt bankgiro eller swish.

Glöm inte att fylla i Ditt namn och Din adress. Ange gärna om du vill att din gåva ska gå till ett särskilt ändamål.

Julklapp eller present

Vi skickar ett blad som föreställer Doris (se bild nedanför) och hennes tassar som vi fyller i efter önskemål eller som du fyller i själv om du hellre vill det.

Kondoleanser

Om du med en minnesgåva vill stödja Västra Värmlands Djurskyddsförening skickar vi ett vackert blad till minne av den bortgångne.

Ring gärna Lotta Grundel, 0722-33 38 20, eller kontakta oss via e-post, VVD1907@outlook.com, eller skicka ett personligt meddelande till vår Facebook-sida.

Tack för ditt stöd till djuren!

Bankgiro

Swish